LIVRAREA COMENZII

Produsele vor fi expediate de către Societate, în maxim 5 zile lucrătoare de la plasarea comenzii, dacă acestea sunt în stoc iar metoda de plată este ramburs sau plată online, prin procesatorul de carduri. Dacă metoda de plată aleasă este transfer bancar, comanda va fi expediată în maxim 5 zile lucrătoare după prezentarea dovezii de plată (prin e-mail la office@wasi.ro) sau după ce s-a înregistrat plata în contul Societății. Transportul se efectuează prin curier rapid, la adresa de livrare indicată de către Client. Clientul va fi înștiințat via e-mail cu privire la momentul expedierii comenzii. Societatea nu își asumă răspunderea pentru întârzierea, deteriorarea sau pierderea coletului după predarea acestuia către Curier.

POLITICA DE RETUR

Conform O.U.G. 34/2014, doar persoanele fizice pot renunța la bunurile cumpărate. Perioada de renunțare la produse expiră în termen de 14 zile de la data în care Clientul intră în posesia fizică a produselor achiziționate. Pentru exercitarea dreptului de retragere, Clientul trebuie să informeze Societatea la adresa de e-mail office@wasi.ro sau folosind formularul de contact, cu privire la decizia de retragere din Contract, fară invocarea motivului renunțării.
Returul se va efectua în următoarele condiții:

  • Având în vedere că produsele noastre sunt produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă, dacă au fost desigilate de către consumator, produsele returnate trebuie să fie intacte (în aceeași stare în care au fost livrate - recipientele să aibă sigiliul, etichetele, respectiv cutiile sau orice ambalaj), inclusiv cadouri sau mostre și documentele aferente.
  • În cazul în care produsele au fost desigilate, utilizate sau nu corespund condițiilor mai sus menționate, WASI PERU S.R.L. nu va avea obligația de a da curs solicitării de exercitate a dreptului de retragere și de a restitui sumele achitate de către Client.
  • Produsele trebuie să fie ambalate corespunzător în vederea transportului, în așa fel încât calitatea și integritatea acestora să nu fie afectată.
  • Rambursarea contravalorii produselor se efectuează în max. 14 zile de la primirea coletului cu produsele returnate, la sediul Societății. O să primiți un e-mail de confirmare a primirii coletului pe care l-ați returnat.
  • Rambursarea contravalorii produselor se va efectua strict prin virament bancar. Pentru aceasta, vă rugăm să indicați un cont IBAN valid când ne transmiteți decizia de retragere din Contract.
  • Adresa pentru returnare: str. Ciucaș, nr. 135, Săcele, jud. Brașov, cod poștal 505600;
  • Costul pentru transport va fi suportat integral de către client. Puteți opta pentru oricare serviciu de curierat rapid, cu livrare la adresa mai sus menționată;
  • Păstrați AWB-ul de la compania de transport, ca mijloc doveditor;
  • Pentru întrebări și lămuriri, vă rugăm să ne contactați prin intermediul formularului de contact, pe e-mail sau telefon sau să consultați pagina Termeni și condiții.