Termeni și condiții de folosire pentru Wasi.ro

1. Dispoziții generale

Utilizarea site-ului https://wasi.ro, denumit in continuare “Site”, presupune acceptarea dispozițiilor din secțiunea „Termeni și Condiții“ de către Utilizator/Client. Pentru a beneficia de produsele Wasi Peru prin intermediul site-ului https://wasi.ro, este necesar și intră în responsabilitatea dvs. să citiți cu atenție și să acceptați “Termeni și condiții”, prin bifarea câmpului. Astfel, vă exprimați consimțământul în mod expres și neechivoc cu privire la respectarea dispozițiilor următoare și reprezintă un Contract comercial între Utilizator/Client și WASI PERU S.R.L.. WASI PERU S.R.L. are dreptul exclusiv de a modifica secțiunea “Termeni și condiții” oricând și fără notificare prealabilă. Vă sfătuim să consultați periodic “Termeni și condiții”. Dacă în calitate de Utilizator nu sunteți de acord cu Termenii și condițiile, vă rugăm să nu mai utilizați site-ul. În cazul în care totuși Utilizatorul continuă folosirea site-ului / navigarea pe site, este de înțeles că este de acord cu Termenii și condițiile, respectiv cu modificările realizate. Astfel, prin orice activitate derulată pe site-ul https://wasi.ro (navigare, crearea contului, comandă, plată), Utilizatorul este de acord cu Termenii și condițiile, dar și cu modificările acestora.

2. Părțile contractului 

Site-ul https://wasi.ro este administrat de către WASI PERU S.R.L., cu sediul social la adresa str. Ciucaș nr. 135, Mun. Săcele, jud. Brașov, CUI 40553654, Număr de Înregistrare la Registrul Comerțului J08/471/2019, e-mail office@perumania.ro, telefon 0733 143862 („Societatea” sau „ WASI PERU S.R.L.”).

3. Obiectul contractului 

Se referă la comercializarea produselor alimentare din stoc, exclusiv prin intermediul site-ului https://wasi.ro.

4. Valoarea contractul

Se referă la suma totală a coșului de cumpărături constituită din contravaloarea produselor adăugate în coș + costul livrării. Prețurile sunt exprimate în RON și sunt valabile doar în momentul navigării pe site.

Societatea își rezervă dreptul de a modifica prețurile produselor de pe site fără o înștiințare în prealabil. 

5. Politica de confidențialitate - protecția datelor cu caracter personal

Confidențialitatea datelor dumneavoastră cu caracter personal reprezintă una dintre preocupările Societății. Aceste documente (https://wasi.ro/en/content/6-politica-cookies și https://wasi.ro/en/content/7-politica-de-confidentialitate) au au rolul de a vă informa cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, în contextul utilizării site-ului https://wasi.ro.

Site-ul https://wasi.ro este securizat prin folosirea certificatelor SSL, care securizează schimbul de date pe internet. Certificatul SSL criptează informațiile astfel încât ele să poată fi decriptate doar de serverul căruia îi sunt adresate. În principiu, aceste certificate garantează, că informațiile trimise către un website nu vor reprezenta subiectul furturilor sau modificărilor. Totodată, este restricționat accesul la informații conform rolurilor și permisiunilor utilizatorilor. Bazele de date pot fi accesate doar din rețeaua Societății, accesul fiind realizat prin user și parolă aleatorie. 

Toate plățile online cu cardul sunt efectuate prin procesatorul autorizat de plăți Netopia Payments, societate contractată pentru realizarea serviciului de plăți. Pentru consultarea Temenilor și condițiilor ale Netopia Payments, accesați link-ul https://netopia-payments.com/termeni-si-conditii-generale/.

Societatea WASI PERU S.R.L. NU colectează și implicit nu prelucrează datele cardului dvs.

Conform Regulamentului General privind Protecția Datelor (UE) nr. 679/2016, Societatea prelucrează datele dvs. pentru îndeplinirea obiectului Contractului și le poate divulga terților contractați pentru servicii externalizate- contabilitate, servicii IT, curierat, procesatorul de carduri sau orice societate care contribuie la desfășurarea optimă și legală a activității.

6. Crearea unui cont de client

În cazul în care doriți să efectuați comenzi pe site de mai multe ori, vă ajută să creați un cont de client. Vârsta minimă a utilizatorului trebuie să fie 16 ani.

Pentru aceasta, folosiți butonul “Autentificare” din meniul principal și dați click pe opțiunea “Crează cont”. Pentru înregistrarea contului este necesar să furnizați date precum: e-mail, nume, prenume, adresă de facturare, adresă de livrare, număr de telefon, data nașterii (pentru a verifica condiția “vârsta minimă”). Toate aceste date trebuie să fie valide pentru a continua relațiile contractuale. Totodată, trebuie să setați o parolă pe care o veți utiliza la următoarele autentificări în cont.

Intră în responsabilitatea dvs. să nu divulgați datele de autentificare și să le păstrați în siguranță, iar Societatea nu are nici o răspundere cu privire la aceastea. Orice activitate/ acțiune din contul dvs. vă face responsabil pentru plasarea și confirmarea comenzilor, plăților sau review-uri.

Orice activitate suspectă sau frauduloasă va avea ca și consecință blocarea contului.

 

7. EFECTUAREA ȘI PLASAREA COMENZILOR

 7.1. Plasarea comenzii când aveți cont de client

Înregistrați-vă cu adresa de e-mail și parola;

Alegeți produsul dorit din magazin;

Specificați cantitatea în câmpul din stânga;

Adăugați în coș. Puteți vizualiza produsele alese prin click pe ‘’Coșul de cumpărături’’;

Dacă doriți să mai alegeți produse din magazin, alegeți “Continuă cumpărăturile” și repetați pașii de mai sus;

Când considerați că ați terminat cumpărăturile, apăsați butonul "Finalizează comanda";

Alegeți metoda de plată preferată;

Este necesar să bifați

"Am citit și sunt de acord cu Termenii și condițiile",

“Am citit și sunt de acord cu politica de confidențialitate a datelor”.

Apăsați butonul "Confirmare comandă".

7.2. Plasarea comenzii când NU aveți cont de client / Comandă rapidă

Alegeți produsul dorit din magazin;

Specificați cantitatea în câmpul din stânga;

Adăugați în coș. Puteți vizualiza produsele alese prin click pe ‘’Coșul de cumpărături’’;

Dacă doriți să mai alegeți produse din magazin, alegeți “Continuă cumpărăturile” și repetați pașii de mai sus;

Când considerați că ați terminat cumpărăturile, apăsați butonul "Finalizează comanda";

Introduceți datele necesare confirmării comenzii, facturării și livrării în câmpurile destinate. Vor fi necesare date precum: nume, prenume, e-mail, adresă fizică, număr de telefon;

Alegeți metoda de plată preferată;

Este necesar să bifați

"Am citit și sunt de acord cu Termenii și condițiile",

“Am citit și sunt de acord cu politica de confidențialitate a datelor”.

Apăsați butonul "Confirmare comandă".

Confirmarea comenzii presupune asumarea obligației de plată a contravalorii acesteia (valoarea contractului).

 

7.3. Metode de plată

Puteți opta pentru:
Plata cash, în magazin.

Plata ramburs, la primirea coletului; 

Plată securizată online- prin procesatorul de plăți- veți fi redirecționați către site-ul procesatorului de plăți, în vederea furnizării datelor necesare plății securizate.

 

8. LIVRAREA COMENZII

Produsele vor fi expediate de către Societate, în 2-3 zile lucrătoare de la plasarea comenzii, dacă acestea sunt în stoc iar metoda de plată este ramburs sau plată online, prin procesatorul de carduri.

Dacă metoda de plată aleasă este transfer bancar, comanda va fi livrată după prezentarea dovezii de plată (prin e-mail la office@perumania.ro) sau după ce s-a înregistrat plata în contul Societății.

Transportul se efectuează prin curier rapid, la adresa de livrare indicată de către Client.  Clientul va fi înștiințat via e-mail cu privire la momentul expedierii comenzii.

Societatea nu își asumă răspunderea pentru întârzierea, deteriorarea sau pierderea coletului după predarea acestuia către Curier.

 

POLITICA DE RETUR

Conform O.U.G. 34/2014, doar persoanele fizice pot renunța la bunurile cumpărate. Perioada de renunțare la produse expiră în termen de 14 zile de la data în care Clientul intră în posesia fizică a produselor achiziționate. 

Pentru exercitarea dreptului de retragere, Clientul trebuie să informeze Societatea la adresa de e-mail office@perumania.ro sau folosind formularul de contact, cu privire la decizia de retragere din Contract, fară invocarea motivului renunțării.

Returul se va efectua în următoarele condiții:

Produsele returnate trebuie să fie intacte (în aceeași stare în care au fost livrate – etichetele și ambalajele), inclusiv cadouri sau mostre și documentele aferente.  

În cazul în care produsele au fost utilizate sau nu corespund condițiilor mai sus menționate, WASI PERU S.R.L. își rezervă dreptul să returneze o sumă parțială, funcție de neregulile constatate. 

Produsele trebuie să fie ambalate corespunzător în vederea transportului, în așa fel încât calitatea și integritatea acestora să nu fie afectată.

Rambursarea contravalorii produselor se efectuează în max. 14 zile de la primirea coletului cu produsele returnate, la sediul Societății. O să primiți un e-mail de confirmare a primirii coletului pe care l-ați returnat.

Rambursarea contravalorii produselor se va efectua strict prin virament bancar. Pentru aceasta, vă rugăm să indicați un cont IBAN valid când ne transmiteți decizia de retragere din Contract.

Adresa pentru returnare: str. Ciucaș nr. 135, Mun. Săcele, jud. Brașov;

Costul pentru transport va fi suportat integral de către client. Puteți opta pentru oricare serviciu de curierat rapid, cu livrare la adresa mai sus menționată;

Păstrați AWB-ul de la compania de transport, ca mijloc doveditor;

Pentru întrebări și lămuriri, vă rugăm să ne contactați prin intermediul formularului de contact, pe e-mail sau telefon. 

 

CAMPANII PROMOȚIONALE ȘI CONCURSURI

Societatea organizează periodic campanii promoționale și concursuri. Pentru a beneficia de acestea, vă rugăm să consultați regulamentul fiecărei acțiuni de acest fel, disponibile la momentul începerii campaniilor. Perioadele de desfășurare ale campaniilor promoționale și concursurilor vor fi anunțate pe site, prin newsletter (dacă v-ați exprimat în mod expres acordul de primire a newsletter-ului), pe rețelele de socializare.

Utilizarea codurilor promo: fiecare cod este valabil o singură dată pentru Campania anunțată. Societatea își rezervă dreptul de a modifica ofertele fără notificări în prealabil.

 

SUGESTII ȘI RECLAMAȚII

Societatea încurajează comunicarea cu clienții pentru a îmbunătăți standardele, experiența utilizatorilor și a clienților, pentru a evita repetarea unor incidente.

Vă rugăm să ne comunicați prin e-mail sau prin intermediul formularului de contact disponibile pe https://wasi.ro , orice sugestie/nemulțumire/reclamație referitoare la interacțiunea cu Wasi.ro (ex: experiența utilizatorului pe site, calitatea produselor, plasarea comenzii, retururi etc.).

În cazul nemulțumirilor și al reclamațiilor, termenul de răspuns este de 4 zile lucrătoare, cu excepția sărbătorilor legale, a concediilor, situațiilor excepționale. Răspunsul va fi transmis pe e-mail-ul indicat de dvs. Clientul are obligația de a păstra confidențiale nemulțumirile și reclamațiile și de a nu le publica pe spațiul virtual (site-uri, rețele de socializare) dar nici în alte modalități (verbal sau scris) către terțe părți care nu au drepturi legale asupra Societății. Prejudiciile aduse prin aceste mijloace, respectiv afectarea negativă a imaginii Societății, vor atrage consecințe legale.

 

 PROPRIETATEA INTELECTUALĂ

Conținutul site-ului https://wasi.ro este protejat conform legilor dreptului de autor și proprietate intelectuală, iar folosirea acestora fără acordul scris al societății intră sub incidența acestor legi. Așadar, nici o terță parte nu este îndreptățită să utilizeze conținutul site-ului (ex: poze, text, materiale video, elemente grafice) în oricare scop.

Utilizatorul are drepturi limitate pe site, respectiv strict cele care mijlocesc procesul comercial și deci, derularea prezentului Contract.

 

 RĂSPUNDERE ȘI EXONERARE DE RĂSPUNDERE

Utilizatorul contului de client este responsabil în totalitate pentru orice activitate de pe Site, în special efectuarea comenzilor și plățile aferente, alegerea produselor pe care le consideră potrivite pentru uzul personal. De aceea, vă rugăm să citiți cu atenție descrierile produselor de pe site și etichete, cu privire la funcționalitate, recomandări și atenționări, înainte de a utiliza produsele.  

Dacă aveți cunoștință de sensibilități sau alergii la unele ingrediente din compoziția produselor, nu le consumați. Dacă observați orice reacție, iritație sau senzație de disconfort, opriți imediat consumarea produselor și adresați-vă medicului.

Nu ne asumăm răspunderea pentru daune hardware sau software aduse dispozitivelor de pe care accesați site-ul https://wasi.ro, informații din site stocate pe aceste dispozitive sau orice alte incidente asemănătoare.

 

FORȚĂ MAJORĂ

Părţile au convenit că toate neînţelegerile privind validitatea prezentului contract sau rezultate din interpretarea, executarea ori încetarea acestuia să fie rezolvate pe cale amiabilă de către reprezentanţii lor. În cazul în care nu este posibilă rezolvarea litigiilor pe cale amiabilă, părţile se vor adresa instituțiilor competente. 

Partea care invocă forța majoră are obligația de a înștiința în scris celelalte părți, în termen de max. 5 (cinci) zile calendaristice de la producerea evenimentului și să ia toate măsurile necesare și posibile pentru limitarea consecințelor acestuia.

Prezentul Contract este redactat și încheiat în limba română și este sub incidența legislației din România.

Politica de confidențialitate

ANPC: https://anpc.ro/